Clarification: Christie-Bridge Probe story

Print
Email
|

Associated Press

Posted on June 26, 2014 at 1:32 PM

Updated Thursday, Jun 26 at 1:35 PM

NEWARK, N.J. (AP) — In a story June 24 about an investigation into the $1 billion Pulaski Skyway project, The Associated Press erroneously reported which media outlet first reported the investigation. Bloomberg, The Record and The New York Times all reported on the investigation on April 12.

Print
Email
|